2019. május 28., kedd

Gumis derekú szoknya varrása

DOLLY fantázianévre hallgató, gumis derekú, két oldalán zsebes szoknya szabásmintához tartozó videó segédanyag. A gumin és a szoknyán illeszd össze a negyedelő pontokat színt színnel szembe. Varrás közben húzd meg a gumit, hogy pontosan olyan hosszú legyen, mint az anyag.


This feature is not available right now. Please try again later. Ismét gyönyörű képek következnek!

Ez a sorozat annak a tutorialnak a folytatása, amit Vikóctól kaptam. Megint egy szoknya, most egyel nagyobbaknak. Emlékeztetőül a mérettáblázat: Most a. Kata keresett a felhalmozott méteráru készletében egy sötét szürke, már-már fekete színű kötött dzsörzé anyagot, és ez kínálkozott a legjobb megoldásnak a nyári szoknya varrás elkezdéséhez.


A téglalapot alul beszegjük, felül bújtatót varrunk rá. Széltében félbe hajtva az anyagot a két oldalát összevarrjuk. Belefűzzük a bújtatóba (derekába) a gatyagumit és méretre.


Nem bonyolult szoknya , de azért nem is egy gumis derekú , ráncos. Minden varrás után részvasalás következik, ez az egyik fő szabály a.

A pint Regina Vargáné fedezte fel. Fedezd fel (és mentsd) saját pinjeidet a Pinteresten. Hiányzó: derekú Móni üres perceiben készült ez meg az: Pörgős-forgós szoknya moniezmegaz. Eltisztáztam a szoknya alját is, majd a szélétől úgy cm-re körbementem sima egyenes öltéssel, mert utána állítólag könnyebb a visszahajtást megcsinálni (nem tudom, milyen lett volna nélküle), majd az cm-t egyszer visszahajtottam és levarrtam (a dupla visszahajtás, mivel íves a szoknya alja, nem lenne ilyen szép). Az első ruhadarab, amit egy iskolában megtanítanak elkészíteni, az a szoknya.


Nadrág varrás (nem csak) kezdőknek, három egyszerű lépésben! Pillanatok alatt készen van ez a térdnadrág, még varrótanfolyamra sincs szükség. Elkészítettem a derékpántot kb 1x cm-es darabot összeszabtam,( a varrásoknál kivasaltam az anyagot) aminek az egyik hosszú oldalán végig beszegtem az anyagot, hogy szép legyen, ezt hajtottam rá majd a szoknya színére, amikor varrtam rá a derékpántot.


Felnőtteknek és kislányoknak egyaránt dekoratív, gyorsan elkészjthető szoknya. A szoknya alját elszegtem. Könnyen, gyorsan ad sikerélményt. Ez a szép, szürke alapon, nyomott mintás, virágos anyag, igen alkalmas ruhák, szoknyák készítésére. Az anyagból, főleg pizsamákat készítenek, viszont, gyermek ruhák gyártására is alkalmas.


Na, most erre a darabra lesz szükség. Elő vele, lesz belőle kényelmes nyári szoknya ! Azzal kezdjük, hogy kb. Az eldolgozáshoz formára szabott pántokat (szegőpántokat) készítünk, az elejéhez egy, a hátához két darabot. Gumis derekú , alul bővített szoknya.


A formára szabott pántok a szoknya derékvonalát, oldalvonalát pontosan követik, szélessége 4-cm.

A varráshoz hozzá tartozik, hogy én annyira tudok varrni, hogy egy bermudát, ami gumis derekú meg tudok csinálni, cipzárt be tudok varrni, de főleg oldalra, így A vonalú szoknyát is meg tudok varrni, de már egyéb finomságokat nem vagyok képes és türelmem sincs hozzá:)) Ja és a függönyöket is én varrtam meg itthonra. Most, hogy mindenki posztolta gyereke általános iskolai bizonyítványát (a kamasz majd úgyse hagyja), mindenki megmagyarázta, hogy hármasokkal is milyen fasza felnőtt lett belőle, a diplomások amúgyis hülyék, a kitűnő tanulók szülei lassan lehajtott fejjel járnak vagy magyarázkodnak, hogy sose volt elvárás a kitűnő… Érdemes kicsit elgondolkozni ezeken az iskolai. Aztán kiszámoltam, mekkora kört kell vágnom a kendő közepére.


Viszont a laza szövésű anyagok óriásit nyúlnak a ferde szálirányú vágás mentén (egy ekkora körnél akár cm-t is), így a. Fodros alsószoknya, fehér szoknya - néptánc, népi ruha, népviselet kellék leírása.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések