2020. április 29., szerda

Puncskocka

Free Shipping Available. Money Back Guarantee! A puncskocka tésztája.


A tészta hozzávalóit összegyúrjuk, és egy × cm-es tepsi hátán két vékonyabb meg egy vastagabb lapot sütünk belőle. Hozzávalók és az elkészítés részletes leírása.

Puncskocka Flórától recept képpel. Recept gyűjteményében! Feketeribizlis mákkocka. Jázminos tea szelet. Gesztenyés-puncsos kocka. Kókuszkocka sütés nélkül. Narancsos kocka mákhabbal.

Kekszes-tejfölös kocka Ancsa módra. A tejet, kakaóport kicsit megmelegítem, ízlés szerint teszek hozzá cukrot, rumot. A tűzről levéve az összeaprított piskótára öntöm, összekeverem.


Elkészítése: A cukrot, lekvárt, rumos vizet, a mazsolával feltesszük főni. Kevergetjük és ha a cukor elolva a mazsola megduzza levesszük a tűzről és a kakaóport, citromhéjat hozzákeverjük. Nem a krémeset, hanem a tömör belsejűt. A nagymamám cukrász és mindig mérges volt, hogy minden születésnapra ezt kértem, mikor egy cukrász unokája kérhetett. A vitás esetek kiküszöbölése érdekében, kérjük csak saját készítésű fotót tölts fel!


Kérünk, csak olyan fotót küldj amelynek a fő témája az adott étel. A héten többféle péksüteménnyel is megpróbálkoztunk, és mind nagyon jól sikerültek. Olyannyira, hogy el is osztogattuk őket (mert hozzánk mindig jön valaki :-), így aztán másnap vagy harmadnap mindig újat kellett sütnünk - de nem bántuk, hiszen a gyakorlás teszi a mestert! Ez az igazi puncstorta recept! Dédmamám receptje ez a békebeli puncstorta.


Puha piskótával, a sok rumtól extraszaftos töltelékkel, ahogy kell. Sütés nélküli puncskocka recept képpel a Tutirecepten!

Válogass a már kipróbált receptek közül! A kedvenc süteményem és valahogy mindig úgy gondoltam nem egyszerű elkészíteni. Hát most hogy készítettem rácáfolt. De míg az egyik sül az alatt a 10.


A családi disznóvágást az idén ez a puncskocka édesítette meg és nem is akárhogyan! Csak kapkodtam a fejem, hogy folyton üres volt a kistányér, amit kivittem sütivel a garázsba, nem győztem újratölteni. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem a piskóta iszonyatosan megnő mindig, sütőport soha nem tettem hozzá és a tojásokat sem választom soha szét, mint azt sok helyen írják és képtelen vagyok elrontani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések